| Comprehensive World League (792 teams) | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
Damien Banni
Sexe : Nombre de messages : 31467 Age : 33 Localisation : Belgique Joueurs Préférés : Balaban Humeur : Heureux Date d'inscription : 25/07/2005
Fiche ManageUr Mon Equipe: Lazio Rome Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 0 M€
| Sujet: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 15:21 | |
| - Citation :
Comprehensive World League (792 teams from 218 countries)
Par Annihilator666 (Sigames)
Download Lien : DOWNLOAD LINK 1 or LINK 2 or LINK 3 or LINK 4
Since I first read about the new competition editor I knew I wanted to try creating a worldwide super league. I wasn't planning on putting this up on the forum, but I figured someone might want it so here it is.
I took over the Wallis and Futuna Islands and changed the nation's name to "Earth". I then created a 7-tier league structure within "Earth" as well as adding a World League Cup which all the teams will challenge for. I didn't want to add more than one cup competition because all my leagues have 24 teams and more cups would have lead to fixture congestion for the top teams.
I chose to not have relegation from the bottom tier into an unplayable league because the teams from the weakest nations would get relegated in the first season and wouldn't have a chance of getting promoted back due to their tiny reputation.
There are also Reserve and U18 fixtures for all teams.
As for match rules, in all competitions the subs rule is "3 from 7" and teams from the top three tiers need to have a minimum of 4 club-grown players in their league match squads. I didn't add this rule to the bottom 4 tiers because teams from Japan and a couple others don't have any players in the database and therefore won't be able to fulfill that requirement.
CLICK HERE FOR A FULL TEAM AND COMPETITION LIST
KNOWN ISSUES AND WORK-AROUNDS
Because "Earth" is still technically a nation, some of the regens will have their second nationality as "Earth" and will be called up to the national teams. This may mean that some youngsters with huge potential will be called up to "Earth" before they get called up to their real national team. WORKAROUND - the national team "Earth" is not a member of FIFA so will not participate in any official competitions. Therefore, I created 80 or so garbage players in the database with their nationality set to "Earth". This means a human manager can control the team from the start - when starting the game add a second manager to take over "Earth" and reject all friendly proposals. This means the national team will never play any matches.
- For the Swiss clubs, their "U21" team is actually a reserve team and will participate in the reserve league.
Spanish and Mexican teams with "B" and "C" club affiliations will still have these affiliations in the game. For example, this means that Real Madrid will have Castilla (their B team), Real Madrid C, a reserve team, and a U18 team. The B and C clubs will not play any official matches, but I left the affiliations intact so the clubs didn't lose players that were technically contracted to the parent club.
Unfortunately, it is impossible to set league rules that deal with loan players. I think this means that clubs could theoretically field a team of 11 loan players. Hopefully SI will fix this in a future editor update.
Thanks for checking this out, and please let me know if you come across any issues. | |
|
| |
Shady Man Âgeur
Sexe : Nombre de messages : 61339 Age : 32 Localisation : Tunisie,Tunis Joueurs Préférés : Ben arfa/ Kaka/Messi/Nasri Humeur : Ca Depend Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 15/09/2007
Fiche ManageUr Mon Equipe: Olympique De Marseille Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 20 M€
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 15:31 | |
| je prend en attendant kimi | |
|
| |
Damien Banni
Sexe : Nombre de messages : 31467 Age : 33 Localisation : Belgique Joueurs Préférés : Balaban Humeur : Heureux Date d'inscription : 25/07/2005
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 15:41 | |
| le placement se faitre dans vos documents/sports interactive/FM10/ editor data !
faites bien un couper coller et non copier coller!
si ca ne fontionne pas allez dans l'éditeur, chargez le fichier xml puis sauvegarder le dans l'emplacement cité ci dessus!
Enjoy | |
|
| |
Shady Man Âgeur
Sexe : Nombre de messages : 61339 Age : 32 Localisation : Tunisie,Tunis Joueurs Préférés : Ben arfa/ Kaka/Messi/Nasri Humeur : Ca Depend Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 15/09/2007
Fiche ManageUr Mon Equipe: Olympique De Marseille Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 20 M€
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 15:42 | |
| il faut une update special ou ca marche avec tout???
sinon ou je trouve la ligue??? | |
|
| |
Shady Man Âgeur
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 15:45 | |
| | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 16:09 | |
| | |
|
| |
Shady Man Âgeur
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 16:14 | |
| ouai mais c'ets tres long a se charger | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 18:07 | |
| ben tu dois prendre que le earth! Long à charger? moi pour créer la partie ca m'a pris 10 minutes! | |
|
| |
Shady Man Âgeur
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 19:46 | |
| en tout cas merci tu m'a redonner gout a FM^^
je le conseille a tout les amateur d'FM car y a pas mieux tu prend une equipe que t'aime et tu te retrouve dans la division 7 ou 8 et a toi de cree l'histoire | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 19:47 | |
| blindé, surtout avec que des équipes de plus ou moins ton niveau dans la ligue! | |
|
| |
Shady Man Âgeur
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 19:48 | |
| oui de plus les equipes je les connais ou du moins j'en ai deja entendu parlé | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 19:49 | |
| | |
|
| |
Shady Man Âgeur
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 20:00 | |
| | |
|
| |
Artum Licence ManageUr
Sexe : Nombre de messages : 23218 Age : 31 Localisation : 56 Joueurs Préférés : C.Ronaldo, Quaresma, Totti, Pirlo, Briand Humeur : FC Lorient Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 20/08/2007
Fiche ManageUr Mon Equipe: Manchester City Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 10.000.000M
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 21:48 | |
| C'est quoi les vraies nouveautés ? | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 22:21 | |
| Ben t'as une nation iventée avec dedans 7 championnats et dans ceux ci des divisions!
En gros 792 équipes les plus réputés du jeu, sont répartis. | |
|
| |
Artum Licence ManageUr
Sexe : Nombre de messages : 23218 Age : 31 Localisation : 56 Joueurs Préférés : C.Ronaldo, Quaresma, Totti, Pirlo, Briand Humeur : FC Lorient Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 20/08/2007
Fiche ManageUr Mon Equipe: Manchester City Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 10.000.000M
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 23:12 | |
| | |
|
| |
MiиimoySims91™ Bachelier ManageUr
Sexe : Nombre de messages : 7115 Age : 28 Localisation : Essonne Joueurs Préférés : (GB) Cech (Def) Alex, Taiwo (MIL) Ballack (ATT) Drogba Humeur : Normal Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 15/03/2009
Fiche ManageUr Mon Equipe: AJ Auxerre Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 20 Millions€
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 23:34 | |
| sa doit etre long une saison en Ligue 7 xD | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 23:36 | |
| ouai mais c'est des petits clubs aussi ^^ | |
|
| |
Sexe : Nombre de messages : 7115 Age : 28 Localisation : Essonne Joueurs Préférés : (GB) Cech (Def) Alex, Taiwo (MIL) Ballack (ATT) Drogba Humeur : Normal Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 15/03/2009
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 2 Mar 2010 - 23:47 | |
| Heu c'est quoi dans relegation les "en" ? | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mer 3 Mar 2010 - 0:05 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mer 3 Mar 2010 - 0:11 | |
| La Traduction de IE avait mit EN xD je parlit de playoff en fait genre :
Number Of Promotion Spots: 16 auto, 16 playoff | |
|
| |
Damien Banni
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mer 3 Mar 2010 - 0:41 | |
| 16 équipes qui vont aux playoffpour tenter la montée je pense! | |
|
| |
villa95 Licence ManageUr
Parrain : Néant Sexe : Nombre de messages : 19725 Age : 32 Localisation : 9.5 Joueurs Préférés : David Villa Humeur : Mestalla <3 Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 11/04/2008
Fiche ManageUr Mon Equipe: FC Valence Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 20M
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Lun 19 Avr 2010 - 12:11 | |
| Je vais tester | |
|
| |
Vox Populi Licence ManageUr
Sexe : Nombre de messages : 25454 Age : 31 Localisation : Gerland Joueurs Préférés : JUNINHO | ANDERSON | BENZEMA Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 24/10/2008
Fiche ManageUr Mon Equipe: Lyon Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 69
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Lun 19 Avr 2010 - 21:07 | |
| Je prends, je joue plus du tout à FM faut que je m'y remette ! C'est quoi en fait ? ^^ | |
|
| |
villa95 Licence ManageUr
Parrain : Néant Sexe : Nombre de messages : 19725 Age : 32 Localisation : 9.5 Joueurs Préférés : David Villa Humeur : Mestalla <3 Club préférés : : Autres Clubs : Date d'inscription : 11/04/2008
Fiche ManageUr Mon Equipe: FC Valence Fonction: ManageUr/ BuDg€t: 20M
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) Mar 20 Avr 2010 - 10:54 | |
| J'ai telecharger qu'un des liens d'en haut il les faut pas tous? En tout cas j'ai pris Valence et je suis en 1ere div' c'est dommage, on est 24 et que des grosses équipes ^^ | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Comprehensive World League (792 teams) | |
| |
|
| |
| Comprehensive World League (792 teams) | |
|